2010. december 23., csütörtök

Eggyel több nő!

Már régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy be kellene szereznem egy műszálhajas parókát, eddig ugyanis csak emberi hajból készültet hordtam.

Amikor az első parókámat beszereztem, annyira idegenkedtem a hajpótlás eme eszközétől, hogy csak azzal a feltétellel voltam hajlandó beadni a derekamat magamnak (és leginkább Alopeciának), ha műszál helyett emberi hajból készültet vehetek.

Az elmúlt hat évben bőszen kitartottam e változat mellett, annak ellenére, hogy nem mindig volt könnyű beszerezni az éppen aktuális soron következő darabot. De mint ahogy általában mindenben, e téren is megérett végre bennem a változtatás iránti igény.

Azon a bizonyos decemberi hétköznapon a szabadság felemelő érzése hatott át, lévén hosszú idő után végre nem mentem be a mostanában igencsak idegőrlővé vált munkahelyemre. Helyette besétáltam a bőrgyógyászatra, felírattam az éves parókaadagom, és nyakamba vettem a várost.

Az emberi hajas paróka esetében már jól bevált Váci utcai üzletem helyett ezúttal a Karolina útra mentem elsőként, ami a hatalmas választék és kiváló minőségű parókák ígéretével kecsegtetett. Nem hiába.

A bolt küszöbének átlépésekor egy dologban biztos voltam: teljesen mást szeretnék mint a jelenlegi. Így lett az új frizurám fazonját tekintetve rövid, ami a keresztségben a Foxy nevet kapta, színét tekintve pedig hivatalosan sötét-padlizsán-mix, ami a valóságban inkább sötét barna.

Viselését illetően még nincsenek hosszú távú tapasztalataim, de a hatalmas választék teljesen elvarázsolt.

Alig várom, hogy jövőre ismét mehessek válogatni!

Utóirat: 
1. Tapasztalataimról a viselését illetően itt olvashatsz.
2. A jó minőségű német Ellen Wille parókák lehetséges beszerzési helyei: a Hair Club és a Wigplanet üzletei.

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: