2012. április 10., kedd

Alopecia rózsaszínen

Egy korábbi bejegyzésemben már utaltam rá, hogy a haj- és szőrnélküliségnek - nem megfeledkezve a negatívumokról - számos pozitív aspektusa is van.


Amikor tehát rózsaszín szemüvegen keresztül szemlélem Alopeciát, ezeket látom:
  • nem kell a szőrtelenítéssel bajlódnom, és mindig selymes, bársonyos a bőröm;
  • hetente kb. 10 percembe kerül felfrissíteni a parókámat, ami mindig olyan, mintha éppen most léptem volna ki a fodrászatból;
  • soha nem alszom el a hajam, reggel pedig kb. 3 másodperc alatt készen van a divatos frizurám, és az uszodában sem kell a hajszárítással bajlódnom;
  • alkalomhoz, ruhához, társasághoz illően pillanatok alatt új fazont (színt és hosszt) varázsolok magamnak;
  • (már) nincs tele a lakás a kihullott hajszálaimmal és nem aggódom az ősz hajszálak miatt sem;
  • nem kell hajápoló és hajformázó termékekre, ill. szempillaspirálra költenem;
  • a fejbőrömön érezhetem a napsugarak melegítő és a szellő hűsítő hatását;
  • aktányi "bizonyítékom" (orvosi leletem) van arról, hogy egészséges vagyok;
  • odafigyelek magamra és az egészségemre;
  • megtanultam megnyílni mások előtt a félelmeim ellenére, és rájöttem, hogy bármilyen helyzetet képes vagyok kezelni;
  • egy termék reklámarca lehettem;
  • megszépült a tükörképem, elkezdtem szeretni magamat;
  • remek témát találtam egy blog elindításához;
  • létrejött egy vidám és aktív támogató közösség, amely egyre több sorstársuknak nyújt érzelmi és információs támogatást; 
  • bekapcsolódtunk az alopeciás világ vérkeringésébe, és számtalan különleges kezdeményezéssel találkoztunk; 
  • megálmodtuk és valóra váltottuk a kaTARzis kiállítást;      
  • rengeteg csodálatos embert ismerhettünk meg Alopeciának köszönhetően...
Kép innen.

Részletes információ a foltos hajhullásról ITT található.

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: