2012. január 21., szombat

Élettársam, Alopecia +


Élettársamról, Alopciáról, 2010. január 24-én született meg az első blogbejegyzés. Ma is tisztán emlékszem arra a bizonyos vasárnap délelőttre, amikor a több hete bennem érlelődő gondolatot végre tettekre váltva belevágtam egy nagy kalandba.

Amikor elkezdtem webnaplós szárnyaimat bontogatni, a "hernyóból pillangóvá válás" euforikus érzését szerettem volna megosztani a sorstársaimmal. A történtek kronologikus áttekintése eleinte főleg csak nekem jelentett nagy segítséget. Sikerült végre kívülről rátekinteni arra a folyamatra, amely éveken keresztül meghatározta az életemet, és beszűkítette a gondolkodásomat.

Az első bejegyzések eleinte csak ritkán találták meg a valódi címzetteket, ám egy nyomtatott sajtóban megjelent cikknek köszönhetően végre megalakult, és az internetes keresőknek köszönhetően azóta is bővül kis csapatunk. Aki kíváncsi itt megtudhatja milyen az, amikor együtt vagyunk.

Az idő múlásával, szép lassan, a bátorságom is új erőre kapott. Az állapotom felvállalásával kapcsolatos tapasztalataim dokumentálása érdekében olyan helyzetekben is kipróbáltam magamat, amit korábban elképzelhetetlennek tartottam volna. Lépésről lépésre nyomon követhettétek fejlődésemet és átalakulásomat.

Mindezzel párhuzamosan megszállott kutatásba kezdtem az interneten, hogy minél többet tudjak meg a foltos hajhullásról. Az általános információkon túl számos inspiráló élettörténetre is bukkantam, amelyek azt példázták, hogy Alopeciával együtt is lehet teljes és boldog életet élni (ld. Kayla Martell, Ruta, Pierluigi Collina, Lili Anel és Margaret Baker történeteit).

Időközben a női kopaszság elfogadtatása is titkos küldetésemmé vált, ami remélem, hogy csak rövid távon tűnik lehetetlennek.

Mozgalmas, izgalmas és élménnyel teli volt ez a két év, mely során hatalmas változáson és fejlődésen mentem keresztül, miközben velem együtt változott a blog is. Alopecia továbbra is az élettársam, viszont a bloggal kapcsolatos céljaim szép lassan átalakultak. A kezdeti céljaim teljesültek, helyükre azonban újak kerültek.

Alopecia mellett (és nem helyett!) a jövőben szeretnék mélyebb és tágabb értelemben is foglalkozni a test és lélek dolgaival. Ezt fejezi ki az új név. Ahogy a blog indításakor, úgy most sem tudom pontosan milyen változásokat hoz mindez, de remélem, velem tartotok ebben a felfedező munkában.

Csupa(sz)épség: csupasz szépség, csupa épség, csupa szépség.
avagy hogyan lehet (haj nélkül) teljes és boldog életet élni

Bővebben a későbbiekről ITT olvashatsz.

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: